![Zavalení facebookových stránek, podepisování apelů a petic, happeningy před obchody. Firmy to zasáhne.](https://archiv.nazemi.cz/sites/default/files/styles/seznam_novinek__292x100_/public/fejs_adidasu.jpg?itok=Wf8dBfco)
Internetové kampaňování funguje
11. 12. 2015
Podepisování petic a apelů nebo facebookový tlak. Stačí pár kliknutí na webu a je to. Ale vede to k něčemu? V NaZemi se věnujeme internetovému kampaňování, protože umožňuje jednoduché zapojení aktivních spotřebitelů.
![Anna Polívková u natáčení spotu ke kampani Obuj se do toho](https://archiv.nazemi.cz/sites/default/files/styles/seznam_novinek__292x100_/public/obuj_se_do_toho_nataceni.jpg?itok=bFmScJ7n)
Slavíme milion!
16. 10. 2015
Oslavujeme! Již milion lidí mělo možnost v České republice shlédnout video naší kampaně Obuj se do toho na facebooku.
![](https://archiv.nazemi.cz/sites/default/files/styles/seznam_novinek__292x100_/public/zlobi_stouracova_hriste_0.jpg?itok=X-qoOW7w)
Kampaň Práce pro děti
2. 1. 2013
V roce 2012 jsme realizovali první velkou kampaň pod novou značkou NaZemi (dříve Společnost pro fair trade). Na této kampani jsme spolupracovali s reklamní agenturou Saatchi&Saatchi.